poniedziałek, 27 lipca 2015

Dziękuję... tu nie wystraczy .

      Kiedy pod kamykiem znalazłam awizo... nie miałam pojęcia co to mogło przyjść.

    Jakie było moje zdziwienie, oraz radość, że Ktoś o mnie jeszcze pamięta.
 To Janeczka sprawiła mi ogromną imieninową, niespodziankę.
 Zrobiła dla mnie tak cudny klejnot.
 Jest przecudnej urody , pasuje do wszystkiego.
  Chwale się;






                                                                                 

    Do tego otrzymałam cudną kartkę 3d,  z życzeniami.
Czy tylko ja mam wrażenie, że na zdjęciu jest  Janeczka  ?
                                                                                
 
  Naszyjnik, przecudnej urody, niestety zdjęcia nie odzwierciedlają jego piękna.
                                                                               

                                              JANECZKO   bardzo dziękuję.

2 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się że sprawiłam Ci trochę radości. Zasługujesz na wszystko co najlepsze. Jak znajdę wolniejszą chwilkę to napiszę maila. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło jest jak o nas ktoś pamięta i sprawi nam niespodziankę , prawda ?
    Piękny prezent :):)

    OdpowiedzUsuń