czwartek, 30 kwietnia 2015

W maju , BARREL TOP, to jest, to !!!


      ...   BARREL TOP, wspaniałą propozycją na długi weekend.
  Kiedy go ujrzałam ...
wiedziałam, że to wymarzony model dla mnie !
 Bez wahania podjęłam decyzję, aby spróbować wykonać to cudo.
Włóczka już jakiś czas leżała i czekała, na swój moment.
Bałam się, ale wiedziałam , że to jest właśnie ten moment na wykonanie mojego pierwszego sweterka.
 Tym bardziej, iż często słyszałam głos córki za plecami... mamo zrób mi sweterek....
Niestety moja modelka, rzadko bywa w domu, spróbowałam wykonać ten wspaniały model, na siebie.
Ów projekt od razu podbił moje serce !
Po prostu ... stworzony dla mnie !!!
Cały fason, jak marzenie... które się spełniło.
Podoba mi się w nim wszystko, najbardziej dekolt, który jest dla mnie doskonały.
Zapewne, włóczka odgrywa tu również swoją rolę.
Ponieważ moja, to Merino Tweed, co za tym idzie, wzorek nieco mniej widoczny.

  Super rozpisany, jak widać, nawet zielona dziewiarka w tej dziedzinie, dała sobie radę. :)
BARELKA to wspaniały projekt, który zaproponowała nam Lady in Yarn
 Wzór do nabycia na Ravelry,  w ulubionym miejscu wszystkich dziewiarek. :)

                                                                               




                                                                                   




                                                                                   




                                                                                 




                                                                               




                                                                                 



               
                                              Projektantce  bardzo dziękuję.

        Naprawdę polecam , tym bardziej, że Barrelka ma swoje siostry, w postaci cudnej chusty, oraz czapeczki. Można obejrzeć na Ravelry.
Może, mój model, jest nieco luźny, ale obcisłe, już powoli chyba wychodzą z mody, ponadto, mam nadzieję ... nieco przytyć. Wtedy będzie idealny.:)


     Wszystkim moim blogowym Koleżankom, życzę wspaniałego ciepłego, majowego,  weekendu.


                                                                           
                                                                             

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście kapitalny projekt. Taki uniwersalny... Bardzo mi sie podoba Twój sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały sweterek :-) Cudny kolor i doskonały wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń