piątek, 24 kwietnia 2015

POSZUKIWANY POSZUKIWANA

                                                                             





   Która z nas, nie oglądała wiele razy, ów komediowy przebój lat 70 ?
Super reżysera, Stanisława Barei ?
    Chyba wszystkie pamiętamy fabułę ?
Główny bohater,  Stanisław Maria Rochowicz, czyli Wojciech Pokora.
   Promował w nim dziewiarstwo !
.... co, nie dzianiny ?
Hodowlę... rasowych, psów !
   To może... gotowanie na ekranie ?
                             
                                                                                 
                                 To gotowanie makaronu, niezapomniane.:)))  




  To o co chodziło...?

 Na co tyle czasu poświęcał , nasz historyk sztuki  ?

                                                                           




   Chciał i musiał, niemal dorównać mistrzowi, który namiętnie malował swoje dzieła.

I tak jak Marysia robiła wszystko, by móc, wykonać swoją pracę, jak najbardziej perfekcyjnie, tak ja podjęłam się równie trudnego,  jak dla mnie zadania !


      Już chwilę, temu wzięłam udział w akcji :  Poszukiwany/poszukiwana.:)
U naszej blogowej projektantki dzianin,  Eli,  LadyInYarn .
  Zostałam testerką przecudnego projektu : Barrel Top.






         Tak jak Wojciech Pokora,  próbował doścignąć mistrza,
tak ja zmagałam się , z moim pierwszym w życiu sweterkiem. :)
                           
                                                                               



     A tu już ja, przy relaksującym dzierganiu, pragnęłam sprostać, owemu zdaniu. :)
Chcąc niemal doścignąć umiejętnościom samej mistrzyni, która zaprojektowała, ów klejnot.

    Tyle na dzisiaj w tej kwestii, pozostawie Was , chwilę w niepewności...
Czy aby na pewno, udało mi się wykonać, ową dzianinkę...?
   Co mi z tego wyszło, napiszę już wkrótce !


                                                                                   





                          Dzisiaj jest dla mnie bardzo szczególny dzień.

Moje dziecko skończyło, z bardzo dobrym , jak na szczególne okoliczności,wynikiem w Liceum.
Nie będę ukrywać, pracował nad nią cały sztab osób. Nie była to dla Nikogo, łatwa droga.
Połowę niej, córka spędziła w szpitalu.
 Nie tak miało wyglądać nasze życie.
Ale cieszę się z tego co mamy.
Teraz po prostu, za maturę kciuki trzymamy...
  Kiedyś córka podjęła decyzję, zamarzyła aby dostać się właśnie do tego Liceum.


     Dziś wiem z całą pewnością, że była to jej pierwsza, bardzo trafna, decyzja życiowa.
Ale temu może kiedyś poświecę osobny post.

                       Cieszę się z tej chwili, cieszcie się Kobietki, wraz ze mną.:)



 Pierwsze zdjęcie pochodzi z ; http://film.wp.pl/id,12246,idPhoto,48061,title,Poszukiwany-poszukiwana,type,25,film_galeria.html?ticaid=114bf5&_ticrsn=5
Różowa okładka ;
 http://www.filmweb.pl/film/Poszukiwany%2C+poszukiwana-1972-1169/posters
 Wszystkie inne fotki ,moje.

2 komentarze:

  1. Cieszę się razem z Tobą. Pogratuluj serdecznie swojej córci. Mój Maciek to też od dzisiaj absolwent technikum. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten film :) Gratulacje dla Córki :)

    OdpowiedzUsuń