poniedziałek, 27 maja 2013

Majowa bluzka.:)



                                     Tym razem Azalia , z mojego ogrodu.:)



                       Z poważnego braku weny, problemów, wyszła , taka bluzka ...

                                      
                                      



                               Jak widać, dokonałam zmian w wykończeniach.


                                                                                 

                  
                                                       Rękaw


                                                                                     

                                           
                                                     Główny wzór



    Tym razem z włóczki, " Almina".
 Jestem z niej bardzo zadowolona.
Nitka pięknie skręcona, ładnie wymerceryzowana. Do tego piękna, kolorystycznie.
Wyszło mi nieco mniej jak 25 deko, włóczki. Szydełko 2,5.

                                                                                   
                                                                                  













12 komentarzy:

  1. Świetna bluzka. Widzę, ze nie tylko ja jestem zwolenniczką ananasków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie :)) Te wykończenia bardzo jej służą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna bluzeczka!
    Pięknie wygląda w tym kolorze i ciekawie ją wykończyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka fantastyczna!Jestem pod wielkim jej wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzeczka :-) Wspaniały wzór.
    Kolor cudny. Szkoda tylko, że nie zrobiłaś zdjęcia na ludziu... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzeczka i kolor mój ulubiony!Pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem jakie piękne rzeczy można zrobić na szydełku:) Jaki ładny wzór ma ta bluzka, super:) W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka! Śliczny kolor i bardzo fajne wykończenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty tak? Pomachasz szydełkiem i bluzka z wzorkiem Ci wychodzi :) I jeszcze o braku weny piszesz? Bluzka super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, bluzka piekna!! Zawsze podziwiam Twoją cierpliwośc do misternych wzorów, a tym razem mój podziw jest nie do opowiedzenia! Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta bluzeczka:)) Wzór naprawdę robi wrażenie:) Musisz mieć anielską cierpliwość:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń