środa, 17 kwietnia 2013

Trilli dziękuję za zabawę.:)

                                                                               


          Muszę się pochwalić , moją, super, wygraną w Candy.:)
Zabawę zorganizowała Trilli.


                                                                               


    W środku, ukryty był taki skarb:

                                                                      

    
  W ten oto sposób ten piękny klejnocik, który wykonała dla mnie specjalnie Trilli , stał się w moim posiadaniu.   Można było wybrać kolor, wybrałam biały, jako neutralny, a zarazem letni.
 Co prawda , mam na myśli córkę, ale jest tak cudny, że dokonałam pierwszych przymiarek.

                                                                         
 

        Jest przecudny, przepięknie wykonany, sprawił mi ogromną radość.
Zrobił  na mnie, ogromne wrażenie, jednak zdjęcia nie oddają w pełni jego uroku.

   Sama Trilli, wykonuje różne równie piękne modele, kołnierzyków.
Pięknie zaprezentowane, do tego pokazane, jak można je stosować, w różny sposób. To można podejrzeć na Jej blogu.
Na pewno warto odwiedzić,  Przyjemne z pożytecznym . Kobieta ma prawdziwy talent, robi, różne przepiękne rzeczy.
Wchodząc tam, można naprawdę miło spędzić czas.



        Przymiarki i fotki akuratnie padły na sukienkę batystową, którą uszyłam jesienią.
Ponieważ sukienka była pod ręką, troszkę ją wyprasowałam i przy okazji mogę i ją,  pokazać.

                                                                            



       Wiadomo jak wygląda coś na wieszaku, jak na wieszaku.:)  Ale sama sobie, jakoś nie potrafię robić fotek.:)

      A tu jeszcze detale tego modelu, tak wygląda góra, bez kołnierzyka :

                                                                        
                                                                               



       I to co lubię w tej sukience, to okrągłe wykończenie kieszeni.:)

                                                                             
                                                                                 
     

    
    Trilli jeszcze raz, ogromnie dziękuję za udaną zabawę, za ten przepiękny prezent.
Sprawił, że wiosna nabrała naprawdę ciepłego oblicza.:)



5 komentarzy:

  1. Piękny kołnierzyk , sukienka też, delikatna i taka zwiewna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zwiewna sukienka!
    To ja dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierzyk świetny. Bardzo lubię ten dodatek. Jest uroczy i nienachalny, a dobrze wykonany przy użyciu ciekawego wzoru, naprawdę potrafi zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej !
    Sukienka śliczna, delikatna, też lubię zaokrąglone kieszonki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Trilli i jej cudne prace.
    \Szczęściara z Ciebie :)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń