poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Gościna...

                                                                            


   Pragnę Wszystkim podziękować, za życzenia świąteczne.
Jednocześnie przeprosić, za to , że sama nie składałam osobiście życzeń.
Z wielu powodów. Główny to taki, iż ten nasz 2013rok, do szczęśliwych dla mnie nie należy.
A kolejne już czwarte, święta, to raczej , jak dla mnie koszmar.
Piszę to, aby może ...odmienić los.
   Następnym powodem, była niby awaria komputera... pan informatyk,
 chyba miał tylko "przeczyścić", mój sprzęt.
 Tak  dogłębnie wykonał swoją pracę..., iż straciłam wszelkie dane, linki, pocztę...
     Do tego doszły problemy z internetem, który, za sprawą dwóch operatorów na linii, dostarczany jest ...niczym na reglamentację.

  A 2013 rok, jeszcze jedno oblicze pokazał...
Rok temu , zawisła na jednym z naszych drzew...budka.
Przetestowana, przez domatorów, nie znalazła nabywców...


                                                                              





                                                                                 
  







     Ale kiedy dzisiaj rano ukazał mi się taki widok, po prostu trudno, dojść mi do siebie.
Takiego gościa się nie spodziewałam... chyba nie na takiego liczyłam...;)


                                                                                 




   Cóż zrobić... gość to gość.;) 
A , że szpakiem się nazywa...
Już w sobotę rano, zobaczyłam uporczywe natarcie,  na mój skalniak, gdzie dziesiątkowana, była przez jednego osobnika, jedna z moich roślin...
Na budulec do gniazdka...

    Ciekawa jestem jaka będzie reakcja mojego Pana, na mieszkańca, jego wyrobu..?.:)


Ale pocieszający jest fakt... wiosna w pełni.:)


3 komentarze:

  1. Ja tez mam dość 2013...ale wrócę do pisania blogania...
    A gościa masz cudnego :)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne krokusy :-)
    Fajnie, że ktoś zamieszkał w Twoim domku :-) Może w przyszłym roku to będzie wiewiórka...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po takim samym czyszczeniu komputera,i wciąż jeszcze szukam niektórych miejsc i zdjęć :( Także uwierz że Cię doskonale rozumiem!
    Krokusy zachwycające!

    OdpowiedzUsuń