poniedziałek, 11 marca 2013

W oczekiwaniu na wiosenne promyki słońca

          Powstała następna ... serwetka z myślą o koszyku wielkanocnym.:)
Tym razem zapewne musiałby to być,  dość pokaźny kosz.
Ale takowe chyba są obecnie na czasie.:)



                                                                                 







      Wczoraj powstała jeszcze jedna , tym razem, na pewno do koszyczka  ... czeka na zblokowanie. :)                                                                                      

15 komentarzy:

  1. Cudna serweta :-) Piękny wzór :-)
    Śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta może w końcu te promyki sie pojawia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zachwycająca, niezwykle oryginalna. Idealna do koszyczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cie ! Jaka piękna! Zapiera dech ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaka śliczna.A jak się mocno postarasz to koszyczek znajdziesz:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! A można wiedzieć skąd wzór? Bo wydaje mi się że podobną serwetkę widziałam, tylko nie pamiętam gdzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta serwetka. Naprawdę wyjątkowa.
    Ponawiam pytanie codzinnej, czy jest dostępny wzór gdzieś w sieci?

    OdpowiedzUsuń
  8. Być może gdzieś jest...
    Ja niestety wszystkie dane utraciłam, z powodu awarii komputera...:(

    OdpowiedzUsuń