czwartek, 28 marca 2013

Przedświątecznie , troszkę na wesoło.

                                                                        

   
    Zapowiadają się Święta jak w bajce.:)


                                                                               


       A u mnie ... piernik... jak świeży.  Prawdziwy, dojrzały ...

                                                                                 


     Choinka się śnieży .:)
Czyli... Święta jak należy.:)


   A teraz moje nowe, trzy serwetki do koszyczka, te spełniają już wszelkie, koszyczkowe wymogi.:)


                                                                                 

    

                                                                                  







    Ta pierwsza serweta, z pisankami, zrobiona była jakby przy okazji.


                                                                                   

           Pragnę jeszcze podziękować Janeczce za życzenia i karteczkę świąteczną.


                                                                                    







3 komentarze:

  1. W końcu kto nie chciał mieć białych Świąt...? :-)
    A u mnie właśnie pada śnieg...
    Piękne serwetki :-) Z jajeczkami - cudna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycajace serweteczki!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Ja także bardzo dziękuję za kartkę z życzeniami świątecznymi. Jestem chyba jedną z niewielu osób zadowolonych z przedłużającej się zimy . Dlaczego?? Mój dom nie jest ogrodzony a wokół gospodynie hodują bardzo dużo kur. W zeszłym roku o tej porze już miałam wygrzebane roślinki. Dobrze, że leży śnieg, to może w tym roku kwiatki nie ucierpią, bo jak zejdzie to trzeba będzie siać warzywa, a wtedy kury będą pozamykane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń