niedziela, 30 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku !!!

                                                                           

 Oto moje tegoroczne ozdoby.... dwie szydełkowe choinki.
Tylko dwie, gdyż tylko tyle miałam , zielonej włóczki. Czyli muszę polować...  na taką, naturalną świerkową, zieleń. Gdyż do kompletu, pasuje na pewno, trzecie drzewko  :)))
Nie będę opisywać, ile radości sprawiło mi,  wyciąganie z pudła , skarbów świątecznych, które od Was otrzymałam. To dla mnie prawdziwe klejnoty.




                                                                           
Klejnotem są również karteczki świąteczne, które od Was, w tym roku otrzymałam.
Za które, ogromnie dziękuję.
Własnoręcznie wykonane , to prawdziwy dar od serca.


           Te otrzymane od Janeczki, oraz  Moteczka .                                                             
Jeszcze raz dziękuję.:)

       W tym roku, w moim domu , gościły bardzo różne, dekoracje świąteczne. :)
Ale taką, wykonało moje dziecko, dla swojej pupilki... świnki.;)




Pod spodem wisiała bombka, o średnicy ok. 2 cm ...





A tu, mój żyrandol : 





Drugi raz zastosowałam te bombki , w tej formie, prezentują się, naprawdę super.:)))

Ale tak naprawdę to wszystko bym dała, aby powrócił ten czas, z... przed roku.
Kiedy wykonywałam te prace :

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
Wtedy to właśnie szyłam ten pokrowiec na fotel.

Oraz robiłam chustę...









       Chusta to Juneberry Triangle, do nabycia na Ravelry.

   Takim akcentem , kończę ów Rok.

                    Życzę wszystkim aby ten Nowy nie przypominał w niczym starego.
          Aby zdrowie, oraz wena twórcza Nikogo nie opuszczała.
          Aby spełniły się wszystkie Wasze marzenia, plany, oraz zamiary.


                         Udanego szampańskiego Sylwestra.!       

                                Szczęśliwego Nowego Roku  !                                                          
         

6 komentarzy:

  1. Cudna chusta :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    Dopiero teraz ale za to Bardzo Dziękuję za karteczkę z życzeniami.
    Szalik dzięki Tobie wyszedł.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wspaniałe te choinki. Gdybym nie przeczytała tekstu to nadal byłabym pewna, że są prawdziwe ;-)

    OdpowiedzUsuń