piątek, 13 kwietnia 2012

Wielkanocne wspomnienia.


       Chciałam bardzo podziękować za wszystkie życzenia świąteczne.
Na zdjęciu powyżej, widnieją kartki , które otrzymałam od :
 Janeczki, Agi, Moteczka, oraz Klary.

     Jeszcze raz ogromnie dziękuję,
również za wszystkie życzenia, umieszczone w komentarzach, meilach, esemesach.
Wszystkie sprawiły mi ogromną radość.


             Tu umieszczę jeszcze troszkę, świątecznych wspomnień.

    Mianowicie, w drugi dzień Świąt, postanowiliśmy zobaczyć, tradycyjny Odpust na Salwatorze, w Krakowie , zwany Emaus.
Tradycja tego Odpustu sięga średniowiecza. Od zawsze, Emaus, odbywa się,przy klasztorze Norbertanek, na krakowskim Salwatorze.
Nazwa wywodzi się z wsi, do której wędrowali uczniowie Jezusa, w Ewangelii, wg  św. Łukasza.
Sama byłam tam pierwszy raz.

   Królowały tam różnobarwne balony, odpustowe cukierki, drewniane koniki, figurki Żydów, które są najbardziej charkterystycznym akcentem tego odpustu. Ponadto wszelkie chińskie zabawki, które zdominowały dawny odpustowy styl.
Można było napotkać również tego gościa:

                                                          
 A tu jeszcze krótka relacja:

                                                       



                                                         



Święta, święta i po świętach...
                                                        


                                                         

5 komentarzy:

  1. Jeny jak kolorowo i magicznie:)
    Dzięuję za karteczkę z życzeniami.
    Pozdrawiam Lacrima
    Po co Ci ta weryfikacja obrazkowa:(???

    OdpowiedzUsuń
  2. O...nawet nie wiedziałam,że jest włączona.
    Już wyłączona.
    Moderację jednak nadal mam , gdyż pozwala mi czytać wszystkie posty bez pominięć.
    Niestety pozwala również na nieuważne wykasowanie postu, jakie niechcący przytafiło mi się, z życzeniami od Bernadki.
    Dziękuję za pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa impreza, nawet nie wiedziałam, że jest takie coś w Kraku. Dziękuje za odwiedziny.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i za bardzo miły komentarz pod moim candy :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Malena

    OdpowiedzUsuń