środa, 4 kwietnia 2012

Przepis na Wielkanocną sałatkę chrzanową

                                                         

Sałatka chrzanowa

2 piersi z kurczaka,
5 jaj,
30 dkg. sera żółtego,
1 puszka kukurydzy,
1 mały słoik  cebulki marynowanej
1 mały słoik chrzanu,
1 mały majonez,
1 duży jogurt naturalny,
szczypiorek,
sól i pieprz.
-- - - - - - - -- - - - - -- -- - - -- --  -- - -- -

  Piersi z kurczaka przyprawić, podpiec i poddusić do miękkości.
Wystudzone pokroić w drobną kostkę.
Jaja ugotować i również pokroić w kostkę.Ser zetrzeć na tarce o grubszych oczkach.
Dodać pozostałe składniki. chrzan wymieszać z majonezem i jogurtem.
Jogurtu może być więcej, w sumie sałatka ma dość gęstą konsystenję.
Zalać wszystkie składniki, doprawić do smaku.( Ja to wszystko mieszam)
Posypać szczypiorkiem.


Przepis znaleziony w necie już parę lat temu, dzisiaj nie wiem dokładnie skąd.
Wpisałam go tu, być może,  Komuś się przyda.
Moje dziecko ją lubi , zrobiło na nią zamówienie. :)
Fotki niestety, w tej chwili nie mam , czyli zostaje nam wyobraźnia.:)

Gorąco Wszystkich pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Ciekawa sałatka. Muszę spróbować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej wersji to jeszcze nie znałam sałatki z kukurydzą. Mam nadzieję, że spróbuję przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sałatka ... pewnie wypróbuję i tak na wszelki wypadek zapisałam sobie przepis w moim zbiorze "Przepisy od znajomych".
    Dziękuję ślicznie za cudną karteczkę i świąteczne życzenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatkę zrobiłam od ręki, jest pyszna a za przepisik wielkie dzięki, potrzebowałam czegoś nowego - Wesołych Świąt i Mokrego Dyngusa

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,że sałatka smakuje.
    Dziękuję bardzo za życzenia.

    OdpowiedzUsuń