piątek, 6 stycznia 2012

Ogromnie dziękuję :)



    Wszystkim ogromnie dziękuję, za wszystkie życzenia.

 W tym roku, miały dla mnie wyjątkowe znaczenie.Sprawiły mi wyjątkową radość, w smutne dni.
Czas około świąteczny, chciałabym wykreślić z  życiorysu.
Ale jak to bywa, życie różne ma oblicze.
Z każdym dniem, przybywa mi trosk i kłopotów.
W niektóre chyba zostaliśmy , jakoś dziwnie wmanewrowani.
Przy okazji okazało się,że moje niby gasnące dziecko, jest chore, ale szczegółów dowiem się po badaniach.
Mam  jednak, cichą nadzieję, że w końcu karta się obróci i coś się zmieni.

   W tak smutne dni, przychodziła, do mnie, pocztą, kolejno radość, by rozweselić me serce.
Kartki z życzeniami od blogowych koleżanek, oraz cudny prezencik,wygrany w komentarzach.
 U naszej blogowej koleżanki, Lacrimy.


                                                        


                                                        
    Tak  prze cudne serwetniki  otrzymałam, iż dech mi zaparło.
Bajeczne, barwne, rozweselające, sprawiły mi wraz gwiazdką, wykonaną własnoręcznie, przez Marzenkę ogromną radość.
Kamyczki , które są wkomponowane, w tą piękną ozdobę, pięknie mienią się nawet pochmurny dzień. Efekt jest zadziwiający.

Wszystkie inne cudne prace Lakcrimy, możemy podziwiać na Jej pięknym blogu Zamotana Lacrima.



                                                    
 Fotki niestety nie odzwierciedlają tego uroku, gdyż jest dość pochmurno,nie można zatem wykonać pięknych zdjęć.

  Lacrimo pięknie dziękuję.



            Wszystkim Tym,
 Którzy dzisiaj obchodzą swe Święta,
 Bożego Narodzenia, również życzę ,wszystkiego co najlepsze,
 aby się darzyło, by zdrowie zawsze było. 

 Wesołych Świąt !                                      

3 komentarze:

  1. Masz rację serwetniki są tak barwne, wesołe i radosne że nie trzeba słoneczka - są pezepiekne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w głosowaniu na ozdobę świateczną.Twój głos bierze udział w losowaniu nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmtak patrzę na te zdjęcia i zastanawiam się dlaczego nie kupiłam ich również dla siebie???
    Nawet przez myśl mi nie przeszło że można je również urzyć do dekoracji...pomroczność jakaś mnie ogarneła.
    Cieszę się że mogłam zrobić Ci taką przyjemność.
    Głowa do góry wszystko poukłada się wcześniej czy później. Jednak mam nadzieję że wcześniej.
    Uściski Lacrima

    OdpowiedzUsuń