sobota, 27 sierpnia 2011

Na przekór przeciwnościom...


Może ten post wreszcie coś odmieni, podczas, gdy wszystkie sprzęty odmawiają posłuszeństwa.
Jak widać na fotce, w czasie deszczu, podczas wakacji, moje dziecko, wcale się nie nudziło...
- na fotce , uwiecznione są jej dłonie.


 A Właścicielkę instrumentu, bardzo przepraszam, nie przypuszczałam, że w czasie wakacji, instrument,wpadnie w łapki zwierząt...    :)))                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      



Aby może odgonić wszystkie przeciwności losu... wstawiłam ten utwór.

Którym Niektórzy przez całe lato, mnie prześladują.

 


Gorąco Wszystkich pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Ło matko:)jak ja bym chciała żeby mnie tak ktoś prześladował:))mógłby to nawet być ten zwierz ze zdjęcia ,byle by tak cudnie grał:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny fotomontaż, bardzo dobrze zrobiony. Dobrze, że dziecko ma takie zainteresowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń