środa, 1 czerwca 2011

Czy Ktoś jeszcze pamięta...?

                                                                 

Mamy jeszcze święto. Dzień wszystkich dzieci.
Dzieci, którymi i My jesteśmy. Czy to się komu podoba , czy nie, to wszyscy jesteśmy dziećmi.
 Która z Nas, choć na moment, nie chciałaby powrócić do tych beztroskich chwil życia ?
Myślę, że każda. Spotkać się na moment z koleżanką , z lat dziecięcych, pobawić się w sklep, czy też inne bardziej wymyślne zabawy. Tamtych chwil, nie zapomni się chyba nigdy...

A czy pamiętacie jeszcze, takie zabawki?

                 
                     Piłka z trocin, sprzedawana na różnych straganach. 


                                              Taki model posiadałam:)

    
                             Tu nie mogę sobie przypomnieć, co można było oglądnąć...  

                                           


                                                    Ta moja własna:)                                                                         

12 komentarzy:

  1. O Boże miałam taki telewizorek:)
    ależ mnie tym postem ucieszyłaś !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi zrobiłaś radochę tymi fotkami , dzięki z całego serca .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech dzieciństwo!! Super było. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam te piłki :))) a wózek miałam taki sam, jeszcze moja córcia się nim trochę pobawiła, ale niestety za mała była i go popsuła. Ale za to mam jeszcze taką laleczkę ;p Ech, wspomnienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Okropne są te zabawki w porównaniu z tymi, które mają teraz nasze dzieci, ale niewątpliwie budzą miłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. takie (lub może tylko podobne) piłeczki ciągle są w sprzedaży na odpustach, fajnie jest powspominać

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma najlepszej zabawki! Guzik na kawałku włóczki, którym robiło się bzziuung, bzziiuung. Kto się bawił, ten wie... Trudno to wytłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj po raz pierwszy!Piekne prace,cudne kwiatki i .....zabawki mojego dziecinstwa.Pozdrawiam cieplo i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh to byly czasy...
    Bylam posiadaczka takej pilki z trocin, yhmmm teraz juz nie ma takich zabawek

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pamiętam ale to tylko świadczy o moim wieku...

    OdpowiedzUsuń