wtorek, 19 kwietnia 2011

Ogromna pisanka.:)

 
     Naprawdę już nie miałam czasu, zapierałam się nawet nogami, iż nie będę już w tym roku, robić ozdób wielkanocnych.
Ale to jajo, niemal samo mnie omotało, po prostu musiałam je kupić.
Efekt ma około 30 cm. Pierwszy raz miałam z tak wielkim,jajem, doczynienia.
Czy wyszło ładnie?  Nie wiem... Ale starałam się gdyż chciałam je komuś podarować.                                          




     
 Teraz biegnę uzupełnić listę zakupów świątecznych, choć co dziwne nikt nie ma jakiś specjalnych wymagań, na Święta. :)

3 komentarze:

  1. Jajo jest cuuuuuuuuudne. I tak dostojnie wygląda. Na górnym zdjęciu bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za świąteczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaj przepięknie malowanych
    Świąt słonecznie roześmianych
    W poniedziałek dużo wody
    Zdrowia, szczęścia oraz zgody
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajeczko. Ciekawe połączenie technik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń