piątek, 28 stycznia 2011

Jak pozbyć się pecha ???

                                                         


  Tak, śmiało mogę powiedzieć, iż od Nowego Roku, prześladuje mnie i moją córkę, pech.
Jednym słowemm, ciągle Nas, coś spotyka. Nie koniecznie po naszej myśli.

        Czy Ktoś ma sposób aby sprawić, żeby los był nieco łaskawszy ?

Jestem otwarta na wszelkie sugestie ( nawet związane z magią).

Aby nieco wiatr, wiał mniej w oczy, wzięłam udział w Candy.

To niezwykłe Candy- wyzwanie, zorganizowała  Terra z blogu:
    Lubię leniuchować .  Tematem przewodnim owej zabawy, jest bowiem

                                                       13


Aby nieco odczynić zło potrzebne nam są często różne magiczne atrybuty,
dzięki którym czujemy się lepiej i wierzymy, że to One właśnie przynoszą nam szczęście. Parę takich talizmanów również i ja posiadam:

                                                        

                                                          
Podobno niektórzy nie wierzą , że istnieje czterolistna koniczyna.:)

                                   A to reszta moich skarbów.


Aby nie było , że tylko się bawię , wykonałam taki komplet dla mojej Joanny.

                                                        
                                                    
                                                        

Włóczka Padisah wyszły 3 motki, czapka robiona była z podwójnej nitki.                                                     

3 komentarze:

  1. Aurelio piekny komplecik :) no i skarby oczywiscie :) ja tez mam takich pelno:D

    Co do pecha, to nie wiem jak pomoc:( sama czasem go mam, tylko ja za bardzo nie przywiazuje wagi do takich rzeczy, ide dalej...
    wydaje mi sie ze trzeba byc dobrej mysli :) ale kto to mowi, ta która czasem jest pesymistka :)

    pozdrawiam cieplusio
    ps. jak bede miala chwile to odpisze na mailla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ta czterolistna koniczynka i magiczne kamienie pokonają pecha.
    Zaliczam pracę domową:)

    Baktus i czapka są super! A to koronkowe wykończenie szaliczka jest bardzo romantyczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wierzyłam i zaczełam nosić tego typu talizmany ale mnie już typu słonik,podkowa,kończyna,kamienie a nawet modlitwa nie pomagają-niestety prześladuje mnie i syna pech i nie mam już siły z nim walczyć nawet do pseudo egzorcysty poszłam która miała pomóc uwolnic sie od tego ścierstwa i nic tyle tylko ze przepowiedziała przyszłośc z czego kompletnie nic się nie sprawdziło a pech jak był tak żeby było ciekawiej jest jeszcze większy

    OdpowiedzUsuń