środa, 29 grudnia 2010

Wspaniała niespodzianka :)

    Tak , tak spotkała mnie dziś cudna niespodzianka. :)

Czyli Święta dla mnie się jeszcze nie skończyły.

         O dość niezwykłej porze, jak na moją Panią listonoszkę, dotarła do mnie przesyłka. Świąteczna przesyłka z świąteczną niespodzianką.:)

Ogromną Świąteczną, niespodziankę sprawiła mi Dorotka  z blogu fragomulaworld. Sprawiła mi prze ogromną radość, wszak , już się nic nie spodziewałam, a tu...

           
Skrupulatnie spakowane prezenciki zawierały, różne skarby.:)                                        

                                                          
     Cudną własnoręcznie zrobioną karteczkę, która wspaniale  błyszczy w świetle.Szkoda, że tego blasku nie mogę aparatem, uchwycić .

                                                                                                                                
                                                         
I oczywiście wspaniałe, barwne  cukierki, w opakowaniu różanym.

                                                               
  Cała paczuszka cudownie pachniała,zawierała pachnącą sól kąpielową, z prawdziwą różą. Teraz unosi się wspaniały różany zapach w całym domu.

A muszę dodać,że chyba zapach zwabił wścibskie oko na poczcie, Ktoś do paczuszki się dobierał !

  Pragnę Ci Dorotko bardzo podziękować, udała Ci się ta niespodzianka .:)

A tak jak kiedyś pisałam, z papierków z  cukierków, które kiedyś dostałam, od Dorotki, zrobiłam prowizoryczne cukierki na mniejszą choinkę. W ten sposób Ona również była z nami w Święta. Do tego oczywiście, jeszcze bardziej  przyczynili się moi, chowając zbyt szybko ozdoby do pawlacza.


Czyli choinkowa część dalsza:)


 Jeszcze raz dziękuję.:)
 Gorąco wszystkich pozdrawiam.Życzę miłego wieczoru.:)
                                                                
                                                          

2 komentarze:

  1. Widać ludzie Cię lubią. To tak jak ja. Dziękuję za wszystko dobro a najbardziej to myślę że Ty sama wiesz za co. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aurelio bardzo się cieszę że jesteż zadowolona z prezentu:) piękne choineczki!

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń