środa, 1 grudnia 2010

Śnieżne, skarby, oraz szczęśliwa wygrana , w bieli.:)

     Rośliny znów sprawiły mi ogromną radość i niespodziankę.
Tym razem zakwitł mi  Eucharis, kupiony wiosną tego roku. Można go uprawiać tak samo jak hipeastrum, czyli teraz powinien być w stanie  spoczynku.
Tak też myślałam, że mój okaz skłania się do snu , jeden liść zżółkł, co spowodowało, że przełożyłam roślinkę, z okna na kwietnik.
    Po jakimś czasie, patrzę, a tu wypuściła łodyżkę z pąkiem.
Marzyłam o tej roślince bardzo długo, wiem, że nie jest skłonna do kwitnienia, a tu, taka cudowna niespodzianka. Pierwszy kwiatek zakwitł w piątek .Trzyma się do dziś doskonale:


                                                     
                                                               
                                                           


                                                     

                                                              


         W bieli , jest również prezent...:)

     Przyszła do mnie mnie paczuszka z wygrany candy , od Joanny, z blogu :ASIULKOWO.  Candy to sprawiło u mnie podwójne rozradowanie, oraz euforię, gdyż uświetniło mi, święto 11 listopada, oraz dzień, w którym  otrzymałam paczuszkę. Przepiękny prezent, który po części zrobiony był, przez Asię, sprawił mi ogromną radość i  cudowną  niespodziankę.

                  A teraz zobaczcie same, moje wspaniałe skarby :

                                                              
                                                               
                                                   
                                  Bardzo dziękuję Asiu  raz jeszcze,za  prezent, oraz wspaniałą  zabawę.:)       

1 komentarz: