wtorek, 21 grudnia 2010

Ponieważ...

          Prawdziwa jeszcze pewnie w lesie. Trzeba było zadziałać :)
                                         Wyszła  taka, dorodna, biała:)


                                                      
                 Również nie pasuje do bombki, urosła zbyt wysoka :)

                                                      
                                            
         Ma być jeszcze ozdobiona, jednak ozdoby tkwią ciągle w pawlaczu.



                        A te, mają spowodować lekki śnieżek w Święta:)


              


                    Powstało trochę bombek, resztę jednak pokażę, jak dorobię wieszaczki, jak choinka przybędzie:)

                                       Gorąco Wszystkich pozdrawiam
                                                 i dziękuję za życzenia:)                                         

4 komentarze:

  1. Ale piękna ta choinka! Bardzo mi się podoba, też bym taką chciała.Może kiedyś sobie taką zrobię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. choinka pierwsza klasa! Dla mnie the best!
    Pozdrawiam swiątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta choineczka i gwiazdki sa prześliczne, więc tu postanowiłam zrobić swój wpis i podziękować za reklamę mojej rozdawajki. Zauwarzyłam równiez piękne serwety, ni na próżno Twój blog nosi nazwę ,,Magiczne kłębuszki".Pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Danielo.:)

    Gwiazdki mają już nową Właścicielkę, zastosowane były jako dodatek do kartki światecznej:)
    Czyli można już je ogladać na innym blogu :)

    Gorąco pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń