piątek, 31 grudnia 2010

Na wesoło :)))


                                            Szczęśliwego Nowego 2011 Roku !!!
                                            Aby był o wiele, wiele lepszy od Starego.
              Udanej zabawy Sylwestrowej, aby można było ją długo pamiętać:)

          Jeszcze muszę się pochwalić wygranym Candy u Siencji :)
Ta niespodzianka dotarła do mnie wczoraj, same podziwiajcie co otrzymałam:
                                               
                                                            
                     Za te wspaniałe Skarby Siencjo ogromnie dziękuję:)
Również za osobiście wykonane rzeczy, piękną karteczkę, oraz chustecznik, w którym kwiatek wyjątkowo wprawił nas w zachwyt.

Ponieważ, jeszcze jestem nie dekupażowa, dlatego niestety muszę się przyznać,że na prezencie będą robione moje pierwsze doświadczenia:)))

 Muszę pokazać, jeszcze jeden prezent świąteczny, na wesoło:)
Który otrzymałam od mojej córki pod choinką :)
Z naciskiem na obrazek wrześniowy , tak mi powiedziała.

Co miała na myśli?:)))



                                                                                              

                   Gorąco Wszystkich pozdrawiam,ostatni raz w tym roku:)


ps. zdjęcie Sylwestrowe wyjęte z netu.

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym, 2011 Roku i udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok, mnóstwa pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
    spełnienia marzeń i nadzieji,
    zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do siego Roku droga Aurelio! Szampańskiej zabawy do białego rana!

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Nowy Rok wszystkiego co najpiękniejsze, samych radości, mnóstwa pomysłów i wytrwałości w ich realizacji.
    Pozdrawiam serdecznie
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za głosowanie na moją ozdobę choinkową w konkursie u Agnieszki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aurelio, te 2 oczka razem przeciągnięte to to samo co ssk.
    Narzuty na lewej stronie trzeba robic tak jak napisalam w rzędzie 146. Muszą z nich wyjśc 2 oczka - 1 robimy jako przekręcone.

    U siebie też napisałam to w komentarzach, ale pomyślałam, że tutaj szybciej znajdziesz - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń