czwartek, 23 grudnia 2010

Muszę się pochwalić :)

    Dzisiaj popołudniu spotkała mnie ogromna niespodzianka.
Podczas siekania główki czosnku, patrzę przez okno... a tu Ktoś do mnie macha :)
Patrzę oczy przecieram, a to chyba  Pani listonoszka.
Przyszła paczuszka, otwieram.....

                                     a tu skarb, od  Naszej Kochanej Janeczki:


Do tego karteczka z życzeniami:

                                                              
         Ta ogromna niespodzianka, mało że wprawiła mnie w zachwyt, to jeszcze mnie poratowała, gdyż  schowałam moją gwiazdę szczytową, tak, że nie mogę jej znaleźć.
Czasu mało na szukanie, więc Skarb usadowił się , na szczycie choinki.
Lepszego prezentu nie mogłam sobie wymarzyć, niż prześliczny Janeczkowy Aniołek.
      Wprawdzie wygrałam u Janeczki niespodziankę, w łapaniu licznika, ale nawet przez myśl mi nie przeszło,że może to być wymarzony Aniołek, który tak bardzo mi się podobał i był podziwiany na blogu Janeczkowo.

     Pełnia szczęścia spowodowała,że z uśmiechem na gębusi krzątałam się przez resztę dnia w kuchni:)   

 Janeczko bardzo, bardzo Ci dziękuję.

                                                         Wesołych  Świąt:)                                             

6 komentarzy:

  1. Jest mi bardzo miło, że mój aniołek Ci się spodobał, no i że dotarł przed świętami. To jeden z tych, którego w pospiechu nie sfotografowałam. Wesołych świąt Dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznych Świąt:)
    Pozcrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i spełnienia marzeń w Nowym 2011 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny aniołek:-)
    Tobie Aurelio i Twoim najbliższym życzę radości, miłości i szczęścia w ten zaczarowany świąteczny czas:-)
    Niech nadzieja, którą te wspaniałe święta ze sobą niosą pozostanie na zawsze...
    A marzenia niech się spełniają:-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Twoje życzenia.

    OdpowiedzUsuń