wtorek, 23 listopada 2010

W innych barwach.


   Dziś pokażę serduszkowe serwetki, z cieniowanej nitki. Obie różnią się od siebie kolorem. Ale białe nici, w białym modelu, były chyba lepiej skręcone, przez to bardziej sztywniejsze.
                                                                
                                                                
                     
          

      
          Obecnie nie wiele mogę zrobić, gdyż bolą mnie od trzech tygodni zęby. Na dodatek te pożądniej zaplombowane. Jeden podejrzany mam już rozpruty, spędziłam dwa dni w zeszłym tygodniu, u dentysty, po mimo zatrucia, nadal mnie coś boli. Może nie aż tak intensywnie jak w sobotę, ale jednak.
A zawsze myślałam, że większy problem jak dziurawe. Co gorsze to prawdo podobnie, ból spowodowany był zbyt dużą plombą, która go uciskała. Dwie inne dentystki oglądały zdjęcia i były z lekka w szoku, z nadmiaru materiału w zębie.  A najgorsze jest to iż podejrzewam,że była nałożona celowo, przez miejscową dentystkę, musiała wiedzieć jaka będzie reakcja zęba.
 Niestety Ta  jak widać z tych, co robią to dla pieniędzy .

    Jak byłam tam, ostatni raz , z bólem zębów, usłyszałam: proszę przyjść za dwa tygodnie.   Byłam w szoku, że mnie tak potraktowała, a chodziłam do niej lata. Więcej niestety moja noga tam nie postanie.   Tylko zastanawiam się co z danymi , które tam zostały...

A już nie smucę, gorąco Was pozdrawiam  i ubierajcie się cieplej, bo idzie zima.                                                                                                            

6 komentarzy:

  1. O jakie sliczne serwetki:) nie dziwie sie ze erotyczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne serwetki:))a dane od dentystki-sadystki zawsze możesz sobie zrobic ksero kartoteki albo wydruk z komputera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serwetki. I cudowny kwiat.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne serwetki, a o dobrego i uczciwego dentystę naprawdę trudno

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze:)
    Bozenasku myślałam raczej o wyrwaniu moich danych personalnych .
    Gorąco pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych.:)

    OdpowiedzUsuń