czwartek, 18 listopada 2010

Moje erotyczne wynurzenia:)))

                                                                

  Tak , tak erotyczne gdyż serwetka którą ostatnio zrobiłam , była moim ogromnym obiektem pożądania:)))

                                                             
                                                    
                                                   



   Uśmiejecie się gdyż zrobiłam ją z myślą , o świętach... wielkanocnych.:)))
Brakowało mi serwetki , którą bym mogła położyć na wierzch koszyczka.
Ta ma średnicę 28cm. to może akurat.:)))

    Troszkę wcześniej owym marzeniem był inny model .
Postanowiłam kolekcjonować wszelkie modele z serduszkami, gdyż są bardzo słodkie:)
 Już dawno temu zrobiłam dwie czerwone, tydzień temu,  wykonałam  białą :


                                                      

                                                        


 Obie wykonane były ze snehurki , jak widać ta , jest większej średnicy: 41cm.

Gorąco pozdrawiam:)
                                                        

7 komentarzy:

  1. Pięknie wykonane serwetki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne obydwie:) też kcem takie :D sama nie mam jakoś umiejętnosci szydełkowych:(
    Ale aż się przestraszyłam jak przeczytałam tytuł, strach aż zajrzeć;) oczywiscie zajrzałam z ciekawości jak to mam w zwyczaju:)
    pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna:)szczególnie ta w serduszka:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpisałam już jeden komentarz, ale chyba gdzieś "uciekł", no więc powtarzam, że serwetki śliczne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za miłe słowa.
    Dorotko rozbawiłaś mnie tym wejściem, fajnie to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna serwetka !!! jeszcze mój ulubiony motyw :)))) serducha !!!pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam po co przyszłam :D
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy :))

    OdpowiedzUsuń