wtorek, 2 listopada 2010

Dziś nadal Święto.

To były dziwne dni, pomijając, iż z nostalgią w tle, spędziłam je dziwnie przyjemnie. Pogoda dopisała, tak bardzo, że nie pamiętam jak żyję, aby było tak ciepło i pięknie, w to listopadowe święto.
 Odpoczęłam trochę, od zabieganych zwykłych dni, gdzie niema chwili oddechu.
 Gdyby nie to,że dziecko mi się rozchorowało.Po raz drugi w tym miesiącu.
Na szczęście nie jest tak bardzo źle, powoli dochodzi do siebie.
Mało tego miałam zrobiony obiad, ale Ona domagała się pierogów leniwych.
Jak stwierdziła,że nie pochwalam tego pomysłu, chwyciła za serek , książkę kucharską i sama sobie zrobiła,od a-z.  Była naprawdę szczęśliwa.
A ponieważ bez przerwy mnie tymi kluskami molestowała, zastanawiam się czy teraz nie otworzy własnej produkcji...:)))

                 Takie  piękne nasienniki, mam w ogrodzie:



                                                               
                                                             

    

Odwiedziło okoliczne krzewy trzech gości, oto jeden z nich:
                             



Były przepięknie wybarwione, aparat, nie oddał ich pięknego koloru.       


Dziś w Lidlu, prawdziwa gratka,  mianowicie,  kuferek,  który mogę śmiało polecić. Posiadam go już któryś rok, jest niezawodny, naprawdę go lubię.
Na zdjęciach z ich promocji wygląda na taki sam, choć teraz go słabo opisali.
Ten mój ma 37 cm. długości i 22 cm. szerokości.





Guziki mam po segregowane w pudełkach, nic mi nie lata.
Naprawdę polecam.
Robótkowo, mam skończony drugi etap chusty, biorę się za trzeci. :)
W Wycinane jest piękne candy.
Gorąco pozdrawiam i życzę miłego dnia.
                                 

6 komentarzy:

  1. Masz bardzo ciepły i przyjemny blog:0 Nasienniki cudowne, zdjęcia piękne:)Dziękuję za udział w moim candy i odwiedziny, bardzo mi miło zapraszam częściej, pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aurelio podobają mi się Twoje zdjęcia,jak również prace robisz bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Dziewczyny za miłe komentarze.
    Serdecznie zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy moge zapytac co to za nasienniki, tzn. z jakiej to rosliny? Sa sliczne!

    Zawitalam tutaj pierwszy raz i musze powiedziec, ze bardzo tu ladnie. Robotki sa przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. To biało-wełniste nasienniki zawilców, roznoszone przez wiatr.Na zdjęciach są powiększone, dlatego dodatkowo wyglądają tak fantastycznie.:)

    OdpowiedzUsuń