czwartek, 28 października 2010

Z okazji "Balu", który organizuje nasza blogowa koleżanka Makneta.

  Ponieważ ów    BAL CHARYTATYWNY ,  zbliża się wielkimi krokami,  udało mi się wykonać jeszcze parę drobiazgów.


Oto co wpadło do pudełka :


                                                          

                                                            



Mam nadzieję ,że cokolwiek przypadnie Komuś do gustu i uda się zebrać jak najwięcej pieniążków dla potrzebujących , rechabilitacji dzieci.
Oraz, że paczuszka dojdzie szybko i bez perypetii. :)
                                                               

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna serwetka!

    pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka śliczna. I karczochy fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że paczka dojdzie spokojnie.
    Choć ja jestem mniej spokojna, gdyż Pani na poczcie wysyłała paczkę pierwszy raz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka dotarła. Bardzo Ci dziękuję za śliczne fanty.
    Pozdrawiam serdecznie
    Makneta

    OdpowiedzUsuń