wtorek, 19 października 2010

Oniemiałam ! :)))

                                                              
 Jakaś super passa mi ostatnio towarzyszy. :)

Dziś znów przyszła Pani listonoszka i przyniosła mi niespodziankę.
Gdyż tej paczuszki zupełnie się nie spodziewałam.:) Bardzo się ucieszyłam.:)
Mianowicie Tereska przysłała mi ,wygraną u Niej w konkursie.
 Miałam wtedy farta, usiadłam na moment do komputera. Moi stali już w drzwiach, aby wyjść do lasu...
 Sami zobaczcie :

                                                          
 Ogromnie Ci dziękuję Teresko, chusta bardzo mi się przyda.Zwłaszcza ,że sezon z koncertami nie długo się zacznie.:)
Z książki również bardzo się cieszę, bo cóż może ,człeka lepiej ucieszyć jak nie fachowa książka. A widokówki kolekcjonuję od lat, teraz  bardzo rzadko przychodzą, a szkoda.
 Sprawiłaś mi ogromną niespodziankę, a tym samym  jeszcze większą radość.

                              Jeszcze raz ogromnie dziękuję



Dla mnie takie chusty to póki co czarna magia, ostatnio jednak pobieram nauki, z różnym skutkiem, u naszej blogowej koleżanki, Maknety.

Udało mi się zrobić , to co było na pierwszej lekcji:

                                                                
                                                                
 Nie wiem czy to jest dobrze, tak jak ma być, ale i tak się cieszę,zwłaszcza, że lekko nie było. Być może... uda mi się zrobić tę chustę, dla mojej mamy chrzestnej.

cdn.
                                                             

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny początek chusty. I ładny kolor.
    I chyba tak ma być, bo i u mnie i u innych dziewczyn, które dzieją z Maknetą jest tak samo.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi ślicznie! Cieszę się, że się przyłączyłaś.
    Mam nadzieję, że w weekend uda mi się wstawic dodatki wizualne do mojego kursu, może wtedy będzie łatwiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam Dziewczyny,może uda mi się jutro zrobić coś z dalszej części.:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń