piątek, 15 października 2010

Oddam w dobre ręce :)

                                                           

             Szukając dzisiaj, pewnej rzeczy, znalazłam wszystko, tylko nie to.
 Cóż nie ja to schowałam.
Ale znalazłam taki bębenek, który naprawdę nie wiem, do jakiej maszyny pasuje.
Do tego są 2 szpuleczki, równie dziwne, jest trzecia, ale do kompletu nie pasuje.
A może Ktoś wie z czego może być ?
 Gdyby Komuś się ten bębenek przydał, proszę dać znać.

                                                   


                                                   

         Tak naprawdę chciałam pokazać dwa przydasie, które kiedyś zrobiłam.
Pierwszy służy do noszenia na szyi, legitymacji, portfelika, i innych skarbów, przez moje dziecko. Muszę przyznać bardzo przydatny.
 Zapinany solidnie na rzepa.
                                              

Drugi model, był zrobiony na telefon komórkowy.
Co prawda inny niż na fotce, ale mniej więcej tak to wygląda. Wzór wzięty z netu, sznureczek zrobiony makrama szydełkową.

                                                           
                                                                    

Gorąco pozdrawiam i życzę miłego dnia.:)

4 komentarze:

  1. Robótki bardzo ładne :)
    To jest bębenek czółenkowy do maszyny do szycia, szpuleczki to wkłady do tego bębenka. Mam taką jedna stareńką maszynę na strychu, muszę zobaczyć czy działa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zulo dodałam zdjęcie z napisem, po kliknięciu na fotkę widać wyraźniej.
    Może jak raz pasuje. Nigdy z takim bębenkim się nie spotkałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aurelio dziękuję bardzo za komentarz i życzenia :) cieszę się tym bardziej, że poprzez zostawiony ślad trafiłam do Ciebie :) przepiękne zdjęcia robisz, tylko pozazdrościć. Serwetka od razu wpadła mi w oko, a ubranko na telefon jest zabójcze :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń