sobota, 23 października 2010

Coś nie tak...

 Dziś rozpoczęłam drugą część chusty.
Jednak wieczorem, nastąpiła konsternacja...
Nie wychodzi tak jak powinno być. Albo miałam za dużo oczek, lub gdzieś się pomyliłam.
Piana nie wychodzi od środka chusty, a rozpoczynając 49 rząd, po 2oczkach prawych,  4 rzędy pian i tak kończą się za daleko od środka, ponadto źle zachodzą piany , mam na myśli  , 4 i 5 rząd,fal.
Gdzie ukrywa się błąd ...?
Może już w trzecim rzędzie, powinnam była zrobić czwartą pianę, ze względu na liczbę oczek ?

                                                    
                                                    
                                 
                                

                                                          
                                  

                                                                  

                                                     
                                                      

                                                               

7 komentarzy:

  1. Aurelio i widzisz zrobiłam błąd w opisie chusty.
    Niby sprawdzałam kilka razy, a i tak nie uniknęłam błędu.
    Postaram się zaraz poprawic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli zrobiłam dobrze...
    Wszystko nic, tylko włos mi się jeży jak ja to spruję...
    Zaczekam teraz, aż Ktoś zrobi według nowego opisu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, czuję się winna.
    A ta twoja włóczka to zawiera dodatek moheru i ciężko się pruje? Jeśli tak włóż ją na parę godzin w torebce foliowej do zamrażalnika. Powinno znacznie ułatwic prucie.
    Przepraszam za niedogodnośc - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma problemu, tylko myślę czy uda mi się dobrze połapać te oczka, choć już tą dalszą częsć udało mi się spróć. To co jest na fotce to nie wszystko co zrobiłam.
    Nie pzejmuj się Makneto, ja i tak się bardzo cieszę,że udało mi się coś załapać, a tym bardziej znaleźć, błąd.:)
    Radość mam wielką,że nowe wzorki na drutach mi wychodzą.
    A to tylko dzięki Tobie.
    Dziękują,że dzielisz się z nami swoim wzorem, oraz czasem, który również mi poświęcasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz czekam, aż Ktoś może popełni ten moment.:)
    Boję się więcej pruć, gdyż włóczka bardzo się mechaci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aurelio, wybacz teraz jestem mało komunikatywna, bo mnie choroba rozłożyła i tylko na chwilę zajrzałam na bloga.
    Jeśli uważasz, że wejdzie Ci piąta piana to ją wciskaj.
    Jeśli jutro poczuję się lepiej to postaram jeszcze raz przeliczyc oczka.

    OdpowiedzUsuń