niedziela, 26 września 2010

Witam wszystkich :)))

Chciałam aby to był jakiś specjalny dzień. Tak też się stało. Dla mnie to jest wyjątkowy dzień :)
 Z tej okazji postanowiłam założyć tego bloga.
Aby móc podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z szydełkiem, jak i również przeżyciami dnia codziennego.

Tak, to miało brzmieć parę dni temu, ale ponieważ dużo się działo i byłam z wizytą w Krakowie, to pokażę:

Otwarcie podziemnego Muzeum na Rynku, w Krakowie.

Widowisko multimedialne, które zgromadziło, ogromne tłumy ludzi, na Rynku, którzy niemal z otwartymi ustami, z wrażenia, oglądali iluminację na fasadzie Sukiennic.
Oczywiście  na rozpoczęcie całej imprezy zabrzmiał, Hejnał Mariacki.
Tematem multimedialnego, muzycznego, widowiska,
była historia Krakowa, w reżyserii Romana Kołakowskiego
 ,,Imiona czasu. Imiona miasta..."

Cieszę się, że udało mi się, to wspaniałe widowisko zobaczyć.






       




3 komentarze:

  1. Sukiennice wyglądają jakoś dziwnie z tymi kolorami , a co do podziemi to wybieram się .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) witam więc w świecie blogerek z pasją :)

    pozdrawiam
    Magda
    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń